Reisupdate (eerste dagen) - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Bert en Petra - WaarBenJij.nu Reisupdate (eerste dagen) - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Bert en Petra - WaarBenJij.nu

Reisupdate (eerste dagen)

Door: Bert en Petra

Blijf op de hoogte en volg Bert en Petra

07 Januari 2014 | Australië, Surfers Paradise

Het is alweer de vierde dag van onze groepsreis langs de oostkust. Even een korte update van de afgelopen dagen. Binnenkort een uitgebreider verslag, we hebben het bijna te druk om te internetten :-)
We genieten volop van het mooie weer, de groep en de leuke activiteiten. De groep bestaat uit 29 mensen. Er zijn nog twee andere stelletjes. Geen Nederlanders, dus we praten de hele dag Engels :-) Inmiddels hebben we onze eerste surflessen gehad. Erg gaaf. Foto's volgen! Gister zijn we wezen kajakken, maar helaas (nog) geen dolfijnen gezien. Vandaag zitten we in Surfers Paradise en morgen gaan we naar Fraser Island.

• 07 Januari 2014 - 21:41

Inge:

Hoi Petra en Bert, leuk om jullie te volgen. Hoe was het vuurwerk in Sydney? Veel plezier en hou ons op de hoogte. Groetjes Inge

• 07 Januari 2014 - 23:14

Door Tante Wil:

Hoi Bert en Petra, het is een belevenis om jullie te volgen. Heb je ook spierpijn van het surfen en het kajakken. Verder veel plezier. Groetjes Wil en Piet

• 09 Januari 2014 - 16:19

B.B.Mast:

Wij hebben jullie verslag gelezen.
    Heel mooi wat jullie mogen beleven en nog mogen beleven.
    Heel veel sterks toegewenst namens ons allen en blijf gezond.

Be-Siena-luit-Nicole en Sophie.

9-1-2014.